berjayah ! jyeahh

Alhamdulillah .

Selepas menggunakan LIDAH BUAYA , Muka aku semakin hari semakin berkurang jerawatnya . Masa mula-mula pakai tue memang lah ada rase kurang selesa , Gatal-gatal pada jerawat , Tapi mak aku cakap jangan sentuh . So aku abaikan jeh . Masa pakai tue akaq-akaq aku sume gelakkan sebab nampak muka aku hitam , Tapi aku buat dono jeh . Aku just cakap kat deaorang 'SUKE HATI AKU LA MUKA AKU' . Last-last bila nampak muke aku da kurang dengan jerawat batu yang selalu tumbuh lagi-lagi pada bahagian pipi dan dahi , Deaorang hairan , Then mula la kecoh kat mak ayah aku muka aku da tak banyak jerawat macam dulu . Tapi aku hanya lemparkan senyuman jeh :') Takut jugak kalau-kalau jerawat tue hilang hanya sementara jehkan . Tapi tidakk ! Ape yang aku sangkakan salah . Jerawat tue hilang terus and tak tumbuh da kat bahagian tue . Cume ade bekas sikit jeh :) Apa lagi cuba lah kat muka korang . Mana tahu berjaya macam aku :D eicehh ! HAHAA . 
#hope lidah buaya kat umah aku membesar dengan cepat :')

No comments: