Aku Perempuan Yang Kuat


kita tak pernah salah mencintai seseorang . yang salah itu meletakkan harapan agar cinta itu diterima sepenuhnya . apa pun , hidup bukan untuk mengenang . walau mengenang itu tak dapat dielakkan . memori itu jadikan iktibar , bukan panduan . 

A strong girl is not the one who does not cry. A strong girl is the one who sheds tears for a moment, picks up her sword and fights again.

hadapilah hari mendatang dengan senyuman ! :) 
  •  i know how to manage my heart . ini bukan kenyataan yang sangat besar pun untuk aku jatuh dan tersungkur , masih ada lagi kenyataan yang lagi besar untuk aku hadapi sejak dari zaman kecil hingga kini. 
  • terima kasih kerana jadi yang terbaik untuk aku . moga Allah membalas dengan sebaik baik ganjaran . amin^

nota aku : aku mahu berlari tapi bukan lari dari kenyataan . aku mahu berlari mengejar cinta Tuhan yang telah aku                     tinggalkan .

No comments: