We Are Frienfs For Ever :*

ha , hari nie tak de ape yang aku na story . tapi rase na update something kat blog . but , tak tau ape . so better aku update gamba jeh . korang boley la tengok gamba kat bawah nie jeh key :) 


bestie for ever ane ever :
nurrul najadah zahan 
nor fadilah sahfari
nur farahin abd ghani
nor haisah jamaluddin
azahieratul nasuha onn
nur fazira masaad
aku with NUR AZIEMAH SAKARIA

 nie la NOR FADILAH SAHFARI

 tudung merah tue budak kelas 4A . name dea echa , name penuh tak ingat la pulak . *sorry echa .
sebelah dea tue pulak AZAHIERATUL NASUHA ONN . dan yang last tue aku :)

 aku ngan aza lagi 

 aza lagi . sorry la , aku ngan dea memang suka amek gamba :D

 orang yang sama 

 orang yang sama lagi 

 nie pulak NUR FARAHIN ABD GHANI .

 yang buat muke nie NUR FAZIRA MASAAD

baju perple tue NOR HANISAH JAMALUDDIN with aza

nie fazira with hanisa

nie aza with fara . fokus study tue . rajin rajin ..

aza ngan hanisa buat kerha kursus akaun sambil kene bebel ngan acik perpustakaan paloh ..

chumell dyla . aku edit niee :) wahh , bangga !


YANG BAWAH NIE SUME PICTURE AKU :)
maaf la , aku tak pandai bergaya . hee^























No comments: